Menu
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Tilmeldingen til sommercuppen 2018 er nu åben

Tilmeldingen til sommercuppen 2018 er nu åben 4 måneder 2 uger siden #1369

Tilmeldingen til sommercuppen er nu åben. Det vil den være indtil den
26. februar 2018. Så det er allerede nu I skal til at tænke på sommeren 2018.
Jeg vil bede jer overholde tilmeldingsfristen. Og husk, det er først til mølle princippet.

For jer som ikke kender sommercuppen, kan jeg kort fortælle, at det er Bo Lyngbye og Michael Nielsen der står bag selve konceptet.
13 nordsjællandske cykelklubber er med og der er 9 pointgivende afdelinger, 7 linjeløb, 1 enkeltstart og 1 holdløb. Bemærk at holdløbet også er pointgivende.
Der køres race/cykelløb, hvor medlemmerne kan dyste på styrke og ikke mindst udstyr. Det er for motionister og licensryttere (minus herre A), og der køres i 5 herregrupper inddelt efter styrke. Gruppe 2 og 3 bliver delt i 2 grupper, en A og en B. Der er ingen ren damegruppe, men damerne er meget velkomne og skal køre med i de eksisterende grupper.

Sommercuppen er meget populær – og det er forståeligt – det lugter lidt af ”rigtigt væddeløb” med alt hvad det indebærer.
For at kunne deltage i sommercuppen for CC Hillerød, skal man naturligvis være medlem af klubben.

Du kan læse meget mere om regler, gruppeinddeling, afvikling af løbene mm. på www.sommercup.dk og jeg vil bede jer læse det igennem inden i tilmelder jer. Har du ingen chip, bestiller du den via sommercuppens hjemmeside. Se under ’Tilmelding’ og ’Køb af chip’ på sommercup.dk.

Er du i tvivl om sommercuppen er noget for dig, eller hvilken gruppe du skal
tilmelde dig, er du velkommen til at kontakte mig på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så kan vi sammen kan prøve at finde ud af det.

Tilmelding skal ske inden den 26. februar 2018 på mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Ved tilmelding skal i oplyse navn, chipnr, ønsket gruppe, samt om i ønsker at deltage i holdløbet eller ej. Vi skulle gerne have min 1 hold med i fra hver gruppe i holdkonkurrencen 

Efter skriftlig tilmelding og min accept på samme, er tilmeldingen bindende og I bedes indbetale 700,- kr. på konto nr. 6300 1560834. I må gerne betale kontingent samtidig, blot I lige skriver hvad indbetalingen dækker.

Vi ses derude

De bedste hilsner
Morten
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kontakt CC Hillerød

Adresse & klublokale:
Frederiksborg Byskole
Carlsbergvej 13
3400 Hillerød

Skriv til os via kontaktformularen.

Bliv sponsor for CC Hillerød

Kunne du tænke dig at hjælpe CC Hillerød med at tilbyde vores medlemmer de bedste rammer og muligheder for at udvikle sig? Så kontakt os hurtigst muligt og hør om mulighederne for etablering af et samarbejde!

CC Hillerød Webshop

I vores webshop, kan du købe klubtøj, tilmelde dig løb og betale kontingent.

Vi modtager følgende kort: Vi modtager Dankort

Læs vores handelsbetingelser.

Login or Registrer