Menu
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: God jul og godt nytår

God jul og godt nytår 2 måneder 12 timer siden #1365

• ERL
  • ERL's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Junior Member
Kære alle CC Hillerødder, nu kan vi snart ikke længere fortrænge det. Julen er ved at være over os :-) og bestyrelsen og jeg vil gerne benytte denne lejlighed til at ønske Jer alle og Jeres familier en rigtig glædelig jul.
Jeg håber, at I benytter Jer af klubbens tilbud i juledagene og kommer og deltager i nogle af turene. Disse ture er kun mulige, fordi CCH har en stor gruppe dedikerede trænere og turguider og jeg vil gerne overbringe dem en stor TAK for at muliggøre alle disse aktiviteter! Jeg vil også gerne bringe en lige så stor TAK til alle de frivillige, der har gjort det muligt at arrangere cykelløb, sælge klubtøj, arrangere bodybike og i det heletaget få klubben til at løbe rundt og uden at ødelægge den gode stemning, så vil jeg gerne opfordre flere til at bidrage med frivilligt arbejde. I bestyrelsen. Ved at arrangere cykelløb eller hjælpe eller bare tilbyde sig, når en træner står med for stor en gruppe cykelryttere. Vi er alle med til at gøre CCH til et fantastisk sted at være, så lad os passe på klubben.

Når man nærmer sig en højtid, så går tankerne også til dem vi har mistet i år og for mig, så går en stor tanke til Rasmus og hans familie. Æret være hans minde!

Endeligt så vil jeg komme med et visdoms ord: Husk at det er ikke det man spiser mellem jul og nytår, der er farligt, det er det man spiser mellem nytår og jul, der er farligt :-)

GOD JUL OG GOD NYTÅR
mvh Erik Roesen Larsen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kontakt CC Hillerød

Adresse & klublokale:
Frederiksborg Byskole
Carlsbergvej 13
3400 Hillerød

Skriv til os via kontaktformularen.

Bliv sponsor for CC Hillerød

Kunne du tænke dig at hjælpe CC Hillerød med at tilbyde vores medlemmer de bedste rammer og muligheder for at udvikle sig? Så kontakt os hurtigst muligt og hør om mulighederne for etablering af et samarbejde!

CC Hillerød Webshop

I vores webshop, kan du købe klubtøj, tilmelde dig løb og betale kontingent.

Vi modtager følgende kort: Vi modtager Dankort

Læs vores handelsbetingelser.

Login or Registrer